بیماری ها
بیماری ها

خب حالا میریسم به مریضی هایی که تو مسافرت برامون پیش اومد

اولیش خودم بودم که یه سری موجودات موذی بهم حمله کردن و نیشم زدن البته تو خواب.تا2روز همین جور بدنم میخارید.کنار هرکی هم میشستم بهش سرایت پیدا می کرد

نفر بعدی داییم بود که تو دریا بالا تنش همه سوخته بود.قرمز قرمز شده بود.خیلی اذیتش میکرد لباس نمیتونست بپوشه.هنوزم وقتی یادش میوفتم دلم براش میسوزه.طبق آخرین اطلاعات دریافت شده الان داره پوست عوض میکنه.

نفر سوم پسر داییم بود که معده درد گرفت و یه خرده هم ریه هاش دچار مشکل شد که به خاطر کثیفی دریا بود

و نفرآخر داداش خودم بود همون شبی که شنا کرده بود دل درد گرفت تب و گلاب به روتون.......... .کارش به دکترکشید.مث اینکه دریا زده شده بود

هیچی دیگه الان همه شاد و سرحال درخدمتتون هستیم تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت15:55---13 مهر 1392
خخخخ باحال بود به منم سر بزن عزیزم
پاسخ:حتما


mini
ساعت13:20---17 شهريور 1392
اوخی چه خاندان حستاسی

mina
ساعت22:55---13 شهريور 1392
مردم بیان این نظر منو بخونن چشاشون سه تا میشه!!!!
پاسخ:نه بابا4تا میشه.بزار بگم که دوستان دچار آمپاس شدید نشن بیشتر نظرای دوستم ربطی به پستای من نداره


mina
ساعت2:01---13 شهريور 1392

بدک نبود


سرعت عملو حال میکنی عزیزم؟؟؟!!!!


پاسخ:بعله.شما عزیزمی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:11 ] [ zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه