دعوا
دعوا

امروز با داداشم دعوام شد.دستشو انداخت دور گردنم بعد منو دور خونه چرخوند  تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 تو این خونه امنیت جانی ندارم بخدا تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی



نظرات شما عزیزان:

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت14:55---14 شهريور 1392
اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید



حقیقت را کسی میگوید



که برای تو زندگی می کنداپـــــــــم


fibi
ساعت1:39---8 شهريور 1392
خَب دیگه....منم با خواهرام همین اوضاع رو دارم!

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت12:41---7 شهريور 1392
باحاله

زهرا
ساعت12:26---23 مرداد 1392
دقیقا مثل مـــــــــــــــــــن

ولی من داداش ندارم

ولی با آجی هام این کارا رو می کنم


پاسخ:پس بیچاره ابجی هات


vahval
ساعت10:37---23 مرداد 1392
به امید پیشرفت کردن داداشت در دعوا
پاسخ:هرچه قدر هم که پیشرفت کنه به من نمیرسه.حیف که من دلم نمیاد بزنمش


mina
ساعت1:43---23 مرداد 1392
دلم برات سوخت!
پاسخ:جای چنگشم که امروز دیدی


mina
ساعت1:34---23 مرداد 1392
زهرا این اتفاقات واقعا افتاده؟؟؟



متاسفم برات!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:اره دیگه دروغ که نمی نویسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, ] [ 1:25 ] [ zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه