دیالوگ برتر
دیالوگ برتر

شلااااااااااااااااااااااام.خوفید؟

میدونم هوا گرمه گرسنه اید تشنه اید و همه اینارو فقط به عشق خودش تحمل میکنین.

سریالای ماه رمضونو دنبال میکنید؟این دیالوگی که میخوام بگم و باید زودتر میگفتم ولی متاسفانه فراموش کردم اما انقدر ارزششو داره که الان بگم.

اینم دیالوگ که از نظر من برترین بود" پسری که تو خیابون عاشقت بشه تو همون خیابون هم جات میزاره و میره"

بله خواهرای خوشگلم اینجوریه.میدونم خودتون اینارو بهتر از من میدونین فقط خواستم یادآوری کرده باشم.

دم همه ی دخترای ایرونی گررررررم



نظرات شما عزیزان:

مهديس
ساعت22:37---5 مرداد 1392
نه بابا!منظورتوروکه گرفتم،ميگم الآن بگوخب افتاده تودهن مردم!

mina
ساعت2:34---5 مرداد 1392
اره سرعتش کم میشه . همینجوری خوشم میاد تایید کنم چیز خاصی نیس که . بذار چشم حسودا بترکه مااینقدر باهم پیام میدیم .

mina
ساعت2:03---5 مرداد 1392
بعداینکه مال خودتو ساختی سومی مال منم بیا کدشو بردار . من برای تورم برمیدارم

مهديس
ساعت3:09---4 مرداد 1392
البته الآن بيشتربگوخب مدشده!
پاسخ:مد؟خدایا اگه قصد من از این پست جز گفتن یه واقعیت بود ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:عشق,دیالوگ, ] [ 1:40 ] [ zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه