رمضان
رمضان

سلااااام نماز روزه هاتون قبول باشه.

گفتم یه نصیحتی بهتون بکنم

به هیچ عنوان تکرار فیلم ها رو نبینید توش غذا نشون میده گرسنه تون میشه.من خودم تکرار دودکشو دیدم الان همش دارم تو ذهنم ماکارانی  میخورم.دگه از ما گفتن بووود.



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت15:16---18 مرداد 1392
سلام زهرا جان لینکت کردم
پاسخ:مرسی گلم


fibi
ساعت14:38---4 مرداد 1392
من ک روزه نمیگیرم والا
پاسخ:چرا؟من روزه گرفتنو خیلی دوست دارم


مهديس
ساعت6:24---3 مرداد 1392
من اينجا،يعنى همه جاوظيفه ى افزايش آمارنظرات وبهارودارم!يعنى بيکار!ميشينم بيست تابيستا براشماهانظرميدم!شماهاهم دريغ ازيه نظرتووب من!ميبينيدچقدربچه ى باحاليم؟؟؟؟
پاسخ:بعله.بزارمنم میام در اولین فرصت تلافی میکنم


mini
ساعت11:46---26 تير 1392


مرسی از نصیحت خواهرانت رفیق
پاسخ:خواهش مکنم


mina
ساعت18:06---21 تير 1392
زهرا میکشمت!

چرا من لینک نیستم حالا که اینجوریه باید یه پست بذارید ادرس وبلاگ منو با بزرگترین فونت ممکن بنویسی و زیرش بنویسی حتما سربزنید والله کشتمت
پاسخ:لینک نیستی؟تو پیوند های روزانه لینکی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:تکرار,فیلم, ] [ 18:29 ] [ zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه