معرفي وبلاگ(پست ثابت)
معرفي وبلاگ(پست ثابت)

سلام.اسم من زهراست كلاس دوم دبيرستانهستم ودر مدرسه ي فرزانگان درس مي خونم.هدف من از ساخت اين وبلاگ به ياد اوردن خاطرات تلخ وشيرين زندگيمونه اين كه قبلا چي بوديم و الان چي شديم. شايد با مرور اين خاطرات بيشتر شاكرخدا باشيم شايد دلمون بخواد دوباره ان روزها برگردند ويا برعكس.چه بخواهيم چه نخواهيم خاطرات هميشه باما هستند پس بهتره از هنها به خوبي يادكنيم مي دونم سخته ولي شدنيه.دوستان خوبم براي هرچه بهتر شدن اين وبلاگ به كمك شماهم نيازمندم پس اميدوارم تنهام نگذارين.   من چندتا از خاطرات خودم را برايتان ميگذارم از شماهم مي خواهم خاطراتتان را در اينجا بگذارين. خوشحال مي شوم پيشنهادات و انتقادات خودتان را بگوييد.                                                                                           متشكرم                                                                                                                                                 



نظرات شما عزیزان:

حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
ساعت16:10---24 شهريور 1392
هرکسی می تواند با شما بخندد
هرکسی می تواند با تو گریه کند
اما کسی که تورا دوست دارد
وقتی اشک در چشمان شماست
می تواند آن را تبدیل لبخند کند. اپــــــــم


خل خانوم
ساعت10:13---18 مرداد 1392
هوووووووورا هر هر هر خخواطره هات فوق خندست یکیشون که اشکمو در اوورد

خانوم خوشگله لینکت کردم بلینکم جیگری
پاسخ:چشم عزیزم


mina
ساعت3:58---15 مرداد 1392
صبح یا شبت بخیر
بای .فردا میام نگاه میکنما!


mina
ساعت3:57---15 مرداد 1392
اخه من خیلی تو سوراخ سمبه گشتم برات دیگه الان نمیدونم کجاها بود . بدبختی من میدونی چیه نمیدونم چرا اون قسمت تبدیل کد بلاگفا به نیلوبلاگم کارنمیکنه واگرنه برای خودمم خیلی چیزای قشنگ دیده بودم

mina
ساعت3:05---15 مرداد 1392
آهان اگه جواب نداده باشم شاید نرسیده چون من هرچی پرسیدی جواب دادم البته مال خودش نیست که

mina
ساعت2:59---15 مرداد 1392
بله مال خودمونه

mina
ساعت2:04---14 مرداد 1392
چشم . ولی فک کنم یه اشتباهی شد این وسط مسطا

mina
ساعت1:32---14 مرداد 1392
اخه یه دل خسته هست از همین بهنام :

متن ترانه:

برای قلب عاشقم حرف صداقتو نزن

خودت می دونی که دیگه روشده دستت واسه من

فک کردی اینبار می تونم که بگذرم از اشتبات

وقتی که پر از دو روییه تو اون دوتا چشم سیات

♥♥♥

فک کردی اینبار می تونم که بگذرم از اشتبات

وقتی که پر از دو روییه تو اون دوتا چشم سیات

♥♥♥

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی

♥♥♥

فک می کنی نمی دونم چشات پر از دو رنگیه؟

می خوای بگم که این روزا دلت کجاست پیشه کیه؟!

اگه می بینی ساکتم چیزی به روت نمی یارم؟!

بدون که ارزش نداری مردی دیگه تو باورم

♥♥♥

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی

♥♥♥

با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم

می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم

می خوام ازت جدا بشم یه ذره تنها بمونی

رفیق نیمه راهه من دیره واسه پشیمونی


mina
ساعت18:21---11 مرداد 1392
اخه من نمیدونم چی بذارم .ببینم چی میشه به پریساهم خودت بگو

mina
ساعت19:16---4 مرداد 1392
هر چند که از آینه بی رنگ تر است / از خاطر غنچه ها دلم تنگ تر است

بشکن دل بی نوای ما را ای رفاقت ! / این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است . . .


مهديس
ساعت6:08---3 مرداد 1392
احياناچندتاپست ثابت دارى؟؟؟؟؟
پاسخ:3تا
پاسخ:ندیدی؟1 هیچ


fibi
ساعت16:44---2 تير 1392
چرا همه تو مدرسه فرزانگانن؟؟؟

مگه چنت فرزانگان داریم؟؟؟پاسخ:اسم مدارس سمپاد دخترانه کل کشور فرزانگانه وپسرونه علامه حلی


هانیه
ساعت12:11---30 خرداد 1392
سلام زهرا جون


وبلاگت خیلی زیباست عزیزم
پاسخ مرسی گلم


myf
ساعت17:09---21 ارديبهشت 1392
زهرا یه خبر بد ! ویرایش قالبت به هم ریخته خودت برو تو وبلاگت برو ادامه مطلب امتحانات خرداد پایینش ببین چی شده

راضیه
ساعت17:30---10 ارديبهشت 1392
عالی بود.خاطرات اختر همش خنده داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 ارديبهشت 1398برچسب:خاطرات تلخ وشيرين,, ] [ 3:0 ] [ zahra ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه