بچه های جدید و افسردگی...
بچه های جدید و افسردگی...

با بچه های فامیل دور هم نشسته بودیم و مشغول بودیم.دیدیم یه آهنگ کم داریم. گفتم من میذارم. همون موقع بچه پسرعمه ام که اسمش ایلیاست و 3-4 سالشه اومد نشست بغل عموش.منم همینطوری مشغول بودم ببینم کدوم آهنگ رو بذارم چشمم افتاد به یه آهنگ از شادمهر.خودم خیلی دوسش دارم.

دوباره دلم واسه غربت چشمات تنگه

دوباره این دل دیوونه واست دلتنگه

وقت از تو خوندن ستاره ی ترانه ها

اسمتو برای من قشنگ ترین آهنگه

آی ستاره آی ستاره

بی تو شب نوری نداره

این ستاره تا همیشه تو رو یاد من میاره

آهنگش یه خورده غمگینه ولی قشنگه.همه تو بهر آهنگ بودیم دیدیم صدای گریه میاد.باید میدیدید چطوری گریه می کرد!!!ایلیا زار زار اشک می ریخت.

بچه های جدیدم افسردگی دارن به غرعاااااان!! بالاخره خرج یه خونواده رو گردنشونه به زور دارن تاب میارن زیر این خرج های سنگین!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:شادمهر,اهنگ,افسردگي,, ] [ 19:44 ] [ ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه